Mea uma e tatau ona e iloa e uiga i Gmt Watches

E fetaui lelei mo femalagaiga ma le siakiina o le taimi i le tele o nofoaga, GMT ua manatu lautele o se tasi o ituaiga sili ona aoga o timepieces, ma e mafai ona maua i latou i ituaiga eseese ma sitaili.E ui na muai fuafuaina mo pailate faʻapolofesa, ua ofuina nei uati GMT e le mafaitaulia tagata i le lalolagi atoa o loʻo faʻafetaia i latou mo a latou gaioiga galue.

Brigada potu fa'aaliga

Mo so'o se tasi e fia a'oa'o atili e uiga i lenei vaega sili ona ta'uta'ua o va'aiga ua saunia mo femalagaa'iga, o lo'o matou tu'uina atu i lalo se fa'amatalaga atoa o mea uma e tatau ona e iloa e uiga i va'aiga GMT.

O le a le GMT Watch?

O le uati GMT o se ituaiga fa'apitoa o taimi e mafai ona fa'aalia i le taimi e tasi le lua pe sili atu sone taimi, ma le itiiti ifo ma le tasi o ia mea e tu'uina atu i le 24-itula fa'atulagaina.O lenei 24-itula taimi e fai ma fa'asinomaga, ma e ala i le iloaina o le aofa'i o itula e fa'asolo mai le sone taimi fa'asino, e mafai ai e uati GMT ona fa'atatauina so'o se isi sone taimi e tusa ai.

Ituaiga Eseese o GMT Uati

E ui ina tele ituaiga eseese o mata'imata GMT, ae o le sitaili masani e fa'apipi'i i totonu o lima, ma le tasi o ia lima e 12-itula, ma le isi e 24-itula lima.O lima itula e lua e mafai ona faʻafesoʻotaʻi pe mafai ona fetuunai tutoʻatasi, ma i latou e mafai ai ona fetuunai tutoʻatasi, o nisi e faʻatagaina le lima 12-itula e tuʻu tutoʻatasi mai le taimi, ae o isi e galue i le faʻafeagai atoatoa ma mafai ai ona tuʻufaʻatasia fetuunaiga o le 24-. lima itula.

GMT moni vs. Ofisa GMT Matamata

O se tasi o eseesega i le va o ituaiga eseese o GMT uati o le manatu o GMT moni ma le ofisa GMT faʻataʻitaʻiga.E ui lava o suiga uma e lua o mataʻi GMT, o le igoa "GMT moni" e masani lava ona faasino i timepieces e mafai ai ona fetuunai le lima 12-itula tutoatasi, ae o le "office GMT" moniker o loʻo faʻamatalaina i latou e iai le lima 24-itula e mafai ona fetuunai tutoʻatasi.

E leai se fa'alatalata i le uati GMT e sili atu i le isi, ma e tofu le tasi ma ona lava malosi ma vaivaiga.O va'aiga GMT moni e lelei mo tagata faimalaga e masani ona mana'omia le toe setiina o latou va'aiga pe a suia sone taimi.I le taimi nei, o le ofisa GMT uati e lelei mo i latou e manaʻomia pea se faʻaaliga lona lua taimi faʻaaliga ae e le o suia moni lava latou nofoaga faʻafanua.

Faatasi ai ma lena mea i le mafaufau, o masini e manaʻomia mo uati GMT moni e sili atu ona lavelave nai lo mea e manaʻomia mo faʻataʻitaʻiga GMT ofisa, ma o le tele o uati GMT sili ona lelei e tau a itiiti ifo ile afe tala.O filifiliga mata'i GMT moni taugofie e itiiti ma e mamao i le va, ma e mafua ona o gaioiga GMT fa'ainisinia e sili atu ona lavelave nai lo o latou tei masani e tolu lima.Talu ai e masani ona taugata filifiliga GMT mata'itusi, GMT matamata quartz gaioiga e masani lava o le alu-i filifiliga mo le tele taugofie GMT mata'i ata.

GMT Dive Watch

E ui na faia muamua uati GMT mo pailate, o uati maulu ma fa'alavelave GMT ua matua lauiloa nei.O le ofoina atu o le tele o vai e tetee atu ai ma le mafai ona siaki le taimi i le tele o nofoaga eseese, o le GMT diver watch o le taimi sili lea e alu ai i soo se mea e mafai ona faʻatautaia i soʻo se mea e te mafaia, tusa lava pe o le pito i luga o se mauga poʻo le pito i lalo o le vasa.

E fa'afefea ona galue le GMT Watch?

Sitaili eseese o GMT uati o le a fai sina ese'ese ese ae i totonu o le fa'a-lima masani, o le tele o le a galue i se faiga tutusa.E pei lava o se uati masani, o le taimi o loʻo faʻaalia e le tolu o lima faʻapipiʻi totonugalemu, ma o le lima lona fa o le lima 24-itula, lea e faʻaaogaina e faʻaalia ai se taimi lona lua, ma e mafai ona faʻaalia e faasaga i le 24-itula tutusa. fua o le itula o lo'o i luga ole vili po'o le bezel ole uati.

Fa'afefea ona faitau se GMT Watch

O le lima masani 12-itula e faia ni suiga se lua o le vili i aso taitasi ma faataga le taimi i le lotoifale e faitau faasaga i faailoga masani itula.Ae ui i lea, o le lima 24-itula e na o le tasi le taamilosaga atoa i aso taitasi, ma talu ai o loʻo faʻaalia le taimi i le 24-itula faʻatulagaina, e leai se avanoa e faʻafefiloi ai itula AM ma PM i lau sone lona lua.E le gata i lea, afai o lau uati GMT o loʻo i ai se bezel e taamilo i le 24-itula, liliu e fetaui ma le aofaʻi o itula i luma poʻo tua o lou taimi o loʻo i ai nei o le a mafai ai ona e ulufale atu i se sone taimi lona tolu e ala i le faitauina o le 24-itula tulaga o lima e faasaga i le fua o bezel.

Fa'afefea ona fa'aoga se GMT Watch

O se tasi o auala sili ona aoga o le fa'aogaina o le uati GMT o le seti lea o lona lima 24-itula i le GMT/UTC ma fa'aali lona lima 12-itula lau sone taimi nei.Ole mea lea ole a fa'atagaina oe e faitau taimi fa'apitonu'u pei o le masani, ae e ofoina atu le maualuga o le fetu'una'i pe a o'o i le fa'asinoina o isi sone taimi.

I le tele o taimi, o sone taimi o loʻo lisiina e pei o latou faʻasalaga mai le GMT.Mo se fa'ata'ita'iga, atonu e te va'aia le Pacific Standard Time o lo'o tusia i le GMT-8 po'o le taimi Suiselani o le GMT+2.E ala i le fa'atumauina o le lima 24-itula i luga o lau uati ua seti i le GMT/UTC, e mafai ona e fesuia'i lona bezel e fetaui ma le aofa'i o itula i tua po'o luma mai le GMT e faigofie ai ona ta'u le taimi i so'o se isi mea o le lalolagi.

O fea e fa'atau ai GMT Watches

Pe fa'aoga mo femalagaiga pe na'o le siakiina o le taimi i se isi 'a'ai mo telefoni fa'apisinisi, o le fa'aaliga lona lua o le sone taimi e faigofie lava o se tasi o mea sili ona aoga e mafai ona maua e se uati.O le mea lea, o GMT uati ua matua lauiloa i le au aoina o aso nei, ae e taua muamua le iloa po o le a le ituaiga GMT uati e sili mo oe.

O fea e fa'atau ai GMT Watches

Pe fa'aoga mo femalagaiga pe na'o le siakiina o le taimi i se isi 'a'ai mo telefoni fa'apisinisi, o le fa'aaliga lona lua o le sone taimi e faigofie lava o se tasi o mea sili ona aoga e mafai ona maua e se uati.O le mea lea, o GMT uati ua matua lauiloa i le au aoina o aso nei, ae e taua muamua le iloa po o le a le ituaiga GMT uati e sili mo oe.

O Matamata GMT Sili?

Ole matamata GMT sili mo le tasi tagata atonu e le sili ona lelei mo le isi.Mo se fa'ata'ita'iga, o le pailate va'alele fa'atauva'a e fa'aalu aso uma i le laasia o sone taimi e tele e mautinoa lava e mana'o e filifili mo se uati GMT moni.I le isi itu, o se tagata e faimalaga i nisi taimi ae faʻaalu le tele o latou aso e fesoʻotaʻi ai ma tagata i atunuʻu eseese e mautinoa e maua se ofisa GMT matamata sili atu ona aoga.

E le gata i lea, i tua atu o le a le ituaiga o GMT uati e sili atu ona fetaui ma lou olaga taʻitasi, o le matagofie o le uati ma soʻo se mea faʻaopoopo e ono ofoina mai e mafai foi ona avea ma mea taua.O se tasi e fa'aalu le tele o o latou aso e ofuina se suti i totonu o fale ofisa atonu e mana'o i se GMT ofu uati, a'o se tagata e masani ona fealua'i solo i le lalolagi e su'esu'e i fafo e ono mana'o i se uati GMT diver ona o le fa'ateleina o le umi ma le vai.

Ole Aiers Reef GMT Automatic Chronometer 200M

A o'o mai i mata'imata a Aiers GMT, o la tatou fu'a fa'ata'ita'iga tele-taimi o le Reef GMT Automatic Chronometer 200M. Fa'aola e le Seiko NH34 otometi gaioiga, o le Aiers Reef GMT e ofoina atu le fa'aagaga eletise e tusa ma le 41 itula.E le gata i lea, o lona lima 24-itula e mafai ona fetuunai tutoʻatasi ma talu ai o le vili lava e aofia ai lona lava fua 24-itula, o le bezel o loʻo i luga o le Reef GMT e mafai ona faʻaoga mo le vave maua i se taimi lona tolu.

I le avea ai o se fa'ailoga taimi gaoa ae fa'amama ua fausia mo se fa'ata'ita'iga o le olaga, o lo'o avanoa le Aiers Reef GMT ma le filifiliga o fusi eseese ma taulima e fetaui ma lou olaga.O filifiliga e aofia ai le pa'u, taulima u'amea, ma fa'amau uma o lo'o iai faiga fa'alelei lelei, e mafai ai ona e maua le lapo'a lelei mo lou tapulima, e tusa lava pe e te alu i le 'aiga o le afiafi pe alu maulu i lalo ifo o le sami.


Taimi meli: Tes-05-2022